Wednesday, February 28, 2007

dod at NYT:s matkritiker

Jag hatar for ovrigt verkligen man. Seriously. Just idag hatar jag Frank Bruni, som gar pa porrklubb och ar lite politiskt korrekt hohoho-hoppsan har ar jag pa porrklubb och tjejerna har konstiga namn och inga klader men jag gor bara mitt jobb och se dar nu driver jag lite med dem for att de ar korkade och bara finns har for att tilltala mig medan jag ater en by the way fortrafflig biff. Jag hade respekterat honom mer om han hade sagt som det ar: jag ar pa en strippklubb och ater kott och ser kott och jag kanner mig underbar och upphetsad som den hariga manligt groteska apa fran forntiden jag ar, men ivy league och gloria steinem kom emellan sa nu latsas jag ga runt i fula khakibyxor med veck och vara civiliserad. Fuck him. Really.

2 comments:

Anonymous said...

Äh, kom igen, de flesta anser väl att det där var hans coming out-recension.

Anonymous said...

god start