Monday, February 5, 2007

hackad


Men excuse me hur ska jag kunna contribute till ert nya snobb-forum om man inte kan kommentera? Det ar egentligen under min vardighet att hacka mig in pa det har sattet men ni lamnar mig inget val. Jag vill saga att jag at bara pesto och vitt mjol i olika former forra veckan sa jag kanner mig sadar lite svallande sexig som Sophia Loren nu. Jag har pa mig en DvF-klanning fran 2002 som en tribute till fashion week och hoga svarta nazi-stovlar och den tunga silkesvaven ar liksom harligt draperad kring mina hofter. Ah sa mycket vardefullt om mat ni kommer lara er genom detta forum. Mmmm. Jag ska skriva om friterade ricottabollar rullade i kanel och socker och hur man botar bakfulla man (italienskt mineralvatten, kolhydrater och oralsex).

A-fil med bakterier forresten, gud sa gubbigt.

1 comment:

Martin said...

Karin, det finns en liten ruta längst ner där det står "0 Comments". Prova att klicka där. (Nu kanske det står "1 Comment" iofs).